Trwa ładowanie...
d3uu6rg
3 lutego 2020, 21:16

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

książka
Oceń jako pierwszy:
d3uu6rg
Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:

– będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;

– wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;

– wzmocni poczucie Twojej wartości;

– podkreśli Twoją wyjątkowość.

Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.

W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.

Renata Wrona

Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.
Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.
Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Numer ISBN

978-83-948082-2-8

Wymiary

176x240

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

190

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3uu6rg
d3uu6rg
d3uu6rg
d3uu6rg
d3uu6rg

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj