Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
| Forma wydania | Książka | 
| Rok wydania | 2017 | 
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo | 
Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
– będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
– wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
– wzmocni poczucie Twojej wartości;
– podkreśli Twoją wyjątkowość.
Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.
W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.
Renata Wrona
Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie. 
 Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations. 
 Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.
| Numer ISBN | 978-83-948082-2-8 | 
| Wymiary | 176x240 | 
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami | 
| Liczba stron | 190 | 
| Język | polski | 
Podziel się opinią
Komentarze