Trwa ładowanie...
d3hjbvm
05-02-2020 02:58

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

książka
Oceń jako pierwszy:
d3hjbvm
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem

·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®

·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek

·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Numer ISBN

978-83-01-19646-2

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

300

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hjbvm
d3hjbvm
d3hjbvm
d3hjbvm