Bawimy się, programując w Scratchu 3
| Tytuł oryginalny | Scratch 3 Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games |
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2021 |
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo | |
| Seria |
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci.
Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą. Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę – tworzenie prostych gier, takich jak W labiryncie, Koszykówka, Łowca asteroid czy gra platformowa w stylu SuperMario Bros.
Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs. Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży.
Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia.
| Numer ISBN | 978-83-01-21873-7 |
| Wymiary | 167x226 |
| Oprawa | miękka |
| Liczba stron | 212 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze