Trwa ładowanie...
d4h7qqg
03-02-2020 22:15

B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci

książka
Oceń jako pierwszy:
d4h7qqg
B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów – komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. […]

Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.

Ze wstępu

W polskiej literaturze specjalistycznej „b-learning” to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego – blended learning – co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.

B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci
Numer ISBN

978-83-7744-187-9

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

248

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4h7qqg
d4h7qqg
d4h7qqg
d4h7qqg