Trwa ładowanie...
dx0eekj
15-04-2010 00:00

Zarządzanie marką w segmencie B2B

książka
Oceń jako pierwszy:
dx0eekj
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Zarządzanie marką w segmencie B2B
Numer ISBN

978-83-01-15238-3

Wymiary

170x245

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

268

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx0eekj
dx0eekj
dx0eekj