Trwa ładowanie...
d40vmr2
15-04-2010 00:00

Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d40vmr2
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
Tytuł oryginalny

Philip Kotler Answers Your Questions On Marketing

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Wpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Kotler opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem cenionych nagród, m.in. Nagrody im. Paula Converse’a i Nagrody im. Steuarta Hendersona Britta, a z jego wiedzy i doświadczenia korzystały tak znane firmy, jak IBM, General Electric, Michelin, Merck, AT&T czy Bank of America.

Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami. Książka – podobnie jak wszystkie prace Philipa Kotlera – jest przejrzysta, a dzięki uporządkowaniu pytań według najważniejszych zagadnień z teorii marketingu czytelnik może skupić się na najbardziej interesujących go tematach.

Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
Numer ISBN

83-7301-577-9

Wymiary

150x225

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

188

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40vmr2
d40vmr2
d40vmr2