Trwa ładowanie...
d1scm3t
15-04-2010 00:00

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d1scm3t
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania przezwyciężania tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania.

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Numer ISBN

83-208-1569-X

Wymiary

145x205

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

148

d1scm3t

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1scm3t
d1scm3t
d1scm3t