15-04-2010 00:00
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
książka
Oceń jako pierwszy:
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Autorzy |
Źródło: Inne
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania przezwyciężania tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania.
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Numer ISBN | 83-208-1569-X |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 148 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.