Trwa ładowanie...
d2hp1oc
15-04-2010 00:00

Marketing w sektorze publicznym

książka
Oceń jako pierwszy:
d2hp1oc
Marketing w sektorze publicznym
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa obszarach.

Marketing w sektorze publicznym
Numer ISBN

978-83-60501-99-3

Wymiary

170x245

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

306

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hp1oc
d2hp1oc
d2hp1oc
d2hp1oc