Trwa ładowanie...
d19cv8r
30-01-2020 14:17

Zarządzanie jakością usług

książka
Oceń jako pierwszy:
d19cv8r
Zarządzanie jakością usług
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
Numer ISBN

978-83-01-19897-8

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

166

Język

polski

Recenzja

Zarządzanie jakością usług to bardzo ważny temat, wychodzący naprzeciw współczesnym naukom o zarządzaniu. Praca jest oparta o szeroką i dogłębną analizę literatury. Za jej dużą zaletę uważam zwrócenie uwagi na rzadko poruszane w kontekście jakości usług wątki, takie jak Lean Service i kultura organizacyjna w usługach.

dr hab. inż. Radosław Wolniak, Politechnika Śląska

Pozycja ma charakter aplikacyjno-poznawczy. Wzbogaca zasób wiedzy na temat zarządzania jakością w przedsiębiorstwach usługowych. Przedstawione zostały metody i narzędzia zarządzania jakością, oparte na teorii usług. Autor udziela wskazówek Czytelnikom, którymi z całą pewnością będą nie tylko studenci, lecz także – a może przede wszystkim – menedżerowie organizacji usługowych. Cechy wnikliwego badacza powodują, iż monografia jest interesującą lekturą zarówno dla praktyków jak i teoretyków sfery usługowej.

dr hab. Monika Dobska, prof. nadzw., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19cv8r
d19cv8r
d19cv8r
d19cv8r