Wycena przedsiębiorstwa - podejście scenariuszowe
Rok wydania | 2015 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenia ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu oraz ocena otoczenia w którym ten podmiot funkcjonuje.
Publikacja stanowi przewodnik po tym, jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi stosując zintegrowane podejście tj. traktując firmę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe mogą dać cenne wskazówki praktyczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.
Do niewątpliwych zalet ksiązki należy zintegrowane, całościowe podejście do procesu wyceny: analiza makrootoczenia, analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza przedsiębiorstwa, prognoza sprzedaży i wyników finansowych. W praktyce będą z pewnością przydatne konkretne sugestie stosowanych procedur wyceny pokazane na przykładach wraz z wybranymi metodami i uzasadnieniem zastosowania.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu, oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.
Numer ISBN | 978-83-01-18128-4 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 190 |
Podziel się opinią
Komentarze