Trwa ładowanie...
d309ibu
30-01-2020 21:40

Współpraca i uczenie się nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły. STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE

książka
Oceń jako pierwszy:
d309ibu
Współpraca i uczenie się nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły. STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. Osią tematyczną części teoretycznej jest pojęcie współpracy międzyludzkiej w zespołach. Zostało ono ukazane na tle zagadnienia kultury szkoły jako organizacji uczącej się.

W rozdziale pierwszym omawiam wybrane koncepcje kultury w ujęciu socjologicznym, antropologicznym, pedagogicznym. Charakteryzuję różne aspekty kultury organizacyjnej wraz z wybranymi klasyfikacjami i cechami opisującymi jej wymiary. Autor przedstawia zarys problematyki współpracy międzyludzkiej w perspektywie kulturowej i społecznej.

Rozdział drugi zawiera analizę pojęcia współpracy zespołowej w odniesieniu do środowiska szkolnego oraz pracy zawodowej nauczycieli. Główne wątki analizy dotyczą ukazania współpracy jako zjawiska towarzyszącego codzienności szkolnej. Odnosi się również do kwestii organizacyjno-prawnych funkcjonowania zespołów nauczycielskich w praktyce szkolnej. Prezentuje opis wybranych wyników dotychczasowych badań pedagogicznych w tym obszarze...

Współpraca i uczenie się nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły. STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
Numer ISBN

978-83-8095-598-1

Wymiary

160x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

336

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d309ibu
d309ibu
d309ibu
d309ibu