Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Tytuł oryginalny | The Execution Premium. Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage. |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. (z rozdziału 1) Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
Numer ISBN | 978-83-01-16124-8 |
Wymiary | 168x238 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 352 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze