Trwa ładowanie...
dtsouk0
25-10-2023 10:20

Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

książka
Oceń jako pierwszy:
dtsouk0
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Numer ISBN

978-83-01-23234-4

Wymiary

165x235

Oprawa

twarda

Liczba stron

436

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dtsouk0
dtsouk0
dtsouk0
dtsouk0