Głodny? Na co czekasz? - Snickers, 2001
Polska adaptacja angielskiego sloganu Hungry? Why wait?, stosowanego w globalnych kampaniach Snickersa przez blisko dziesięć lat. Hasło ma postać dwóch potocznie nacechowanych pytań. Pierwsze jest zagadnięciem, poprzez które nawiązuje się kontakt z odbiorcą. Zredukowane z pełnego zdania „Czy jesteś głodny?” do samego przymiotnika, przypomina niedbałą potoczną wypowiedź. Drugie działa już jak pytanie retoryczne, wspiera decyzję o natychmiastowej realizacji potrzeby. Zgodnie z intencją reklamową, batonik ma być postrzegany nie jako słodki przysmak na deser, ale jako „pełnoprawny” pokarm, dostarczający energii (por. skojarzenie batonika z paliwem w późniejszym haśle Snickers – i jedziesz dalej!). Zaspokaja głód i co ważne, nie wymaga czekania – wystarczy go „złapać”, co w angielskich reklamach podpowiadał zwrot „Grab a Snickers”.
Żywność – Batony i wafle czekoladowe