Bo radośniej jest maluchom, kiedy mają bardziej sucho - Pampers, 1998
Slogan pieluszek Pampers należy do sloganów, które pomimo długości łatwo zapadają w pamięć. Decydują o tym rytm i rym, upodobniające slogan do dziecięcego wierszyka. Argumentacja na rzecz produktu, wprowadzona klasycznie przez spójnik przyczynowy „bo” (por. Bo każda kobieta ma wiele twarzy – Miss Sporty), opiera się na stwierdzeniu, któremu żaden troskliwy rodzic nie może odmówić słuszności. Doświadczenie podpowiada, że brak suchej pieluszki doprowadza dziecko do płaczu. Slogan kładzie więc nacisk nie na kwestie higieniczne czy zdrowotne, ale na samopoczucie dziecka (określanego przez ciepło nacechowane słowo „maluch”). Marka wzbudza zaufanie, ponieważ daje dowód, że rozumie dziecięce potrzeby i związane z nimi potrzeby rodziców.
Higiena i pielęgnacja – Pieluchy