Trwa ładowanie...
d105nq1
30-01-2020 17:18

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

książka
Oceń jako pierwszy:
d105nq1
Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka ta pomoże Ci:

-przygotować lepsze i unikatowe usługi,

-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,

-poprawić rentowność i stabilność biznesu,

-oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Numer ISBN

978-83-01-19432-1

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

250

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d105nq1
d105nq1
d105nq1
d105nq1