Trwa ładowanie...
dh5hepx
05-02-2020 10:51

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

książka
Oceń jako pierwszy:
dh5hepx
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Tytuł oryginalny

Scaling Up: How a Few Companies Make It… and Why the Rest Don’t (Rockefeller Habits 2.0)

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!

Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:

- ludzie,

- strategia,

- realizacja,

- pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Numer ISBN

978-83-01-20137-1

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

280

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dh5hepx
dh5hepx
dh5hepx
dh5hepx
dh5hepx

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj