Trwa ładowanie...
d3z51nu
05-02-2020 10:51

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

książka
Oceń jako pierwszy:
d3z51nu
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Tytuł oryginalny

Scaling Up: How a Few Companies Make It… and Why the Rest Don’t (Rockefeller Habits 2.0)

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!

Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:

- ludzie,

- strategia,

- realizacja,

- pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Numer ISBN

978-83-01-20137-1

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

280

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z51nu
d3z51nu
d3z51nu
d3z51nu