W świecie mediów
Pracując w mediach, poznała smak rywalizacji. A jak poradziła sobie z konkurencją, konwenansami? Jak stała się "Anną Wintour" i przestała być "córką Charlesa"? O tym Odell opowiada na kolejnych stronach.
Na przykład praca w "Harper’s Bazar" miała okazać się dla Anny Wintour fundamentem kariery w branży modowej i medialnej. Czytając o początkach Wintour w słynnym magazynie, możemy dowiedzieć się, dlaczego legendarna redaktorka zazwyczaj pojawia się w okularach przeciwsłonecznych.
Czego Anna nauczyła się w "Harper’s Bazar"? Amy Odell udziela odpowiedzi, pewną ręką kreśląc portret swojej bohaterki. Później wraz z Wintour przenosimy się do Nowego Jorku. Po objęciu stanowiska redaktorki naczelnej "Vogue’a" – co było jedną z najbardziej burzliwych zmian w historii magazynu modowego – Anna kontynuuje walkę o utrzymanie swojej pozycji i niczym cesarzowa rządzi imperium medialnym Condé Nast.
Odell pokazuje, jak Anna Wintour zmieniła oblicze "Vogue'a" i całej branży, będąc nie tylko wymagającą naczelną, ale też wizjonerką gotową na rewolucje. To właśnie jej przewodnictwo uczyniło z "Vogue'a" więcej niż magazyn o modzie – instytucję. Autorce książki udało się to interesująco przedstawić.