Trwa ładowanie...

Redaktorka zasugerowała powiększenie piersi. Mąż był podejrzliwy

Dorota Wójcik - autorka "Cecylio, obudź się" - podzieliła się na swoim Facebooku pewną anegdotą. Wszystko przez to, że redaktorka zasugerowała pisarce, by zmieniła rozmiar biustu swojej książkowej bohaterce.

Redaktorka zasugerowała jej, żeby powiększyła rozmiar piersi pewnej bohaterceRedaktorka zasugerowała jej, żeby powiększyła rozmiar piersi pewnej bohaterceŹródło: Pexels, fot: pixabay
d1mr7ac
d1mr7ac

Znana z czarnego poczucia humoru autorka "Cecylio, obudź się" kończy pracę nad kolejną książką. Jej nowa powieść nosi tytuł "Bieg anioła" i jak wynika z opisu na stronie wydawnictwa Lucky, będzie opowiadać o Gertrudzie, która pewnego dnia znajduje przywiązanego w lesie psa. Wraz z nim w życiu dziewczyny pojawiają się nowi zaskakujący bohaterowie i niebezpieczne przygody.

Na ostatniej prostej redaktorka zaproponowała pewne zmiany w wyglądzie jednej z książkowych postaci. "Zasugerowała mi, że powinnam powiększyć rozmiar piersi pewnej 'Blondynie'"- wyznała Wójcik, która uwagę ze strony wydawnictwa wzięła sobie do serca.

Zobacz: Media istnieją dzięki reklamom

"Po przemyśleniu za i przeciw doszłam do wniosku, że to dobry pomysł. Był tylko jeden problem, nie miałam pojęcia, jaki to rozmiar: 'piersi wielkości piłki ręcznej' - stwierdziła pisarka, która zwróciła się o pomoc do "wujka Google".

d1mr7ac

"Przeczytałam różne fora i zajrzałam na strony klinik zajmujących się medycyną estetyczną i w końcu znalazłam fajną tabelę z rozmiarami. Zmęczona, ale szczęśliwa dopisałam w książce odpowiedni rozmiar, wysłałam redaktorce i zapomniałam o problemie" - wyjawiła pisarka.

Jej aktywność w sieci została jednak zapamiętywana i przeanalizowana. W końcu każdy użytkownik internetu podlega profilowaniu. Dzięki temu mechanizmowi, który polega na kategoryzowaniu ludzi według cech (np. lokalizacji czy marki urządzenia) i zachowań (np. szukanych treści) dobiera się nam "odpowiednie" reklamy, oferty, a nawet artykuły.

Po godzinie do tego samego komputera usiadł mąż pisarki i jakież było jego zdziwienie, kiedy zobaczył dedykowane mu reklamy. "Dorcia, a dlaczego ty chcesz sobie powiększyć piersi?!" - zawołał na cały dom.

Z drugiej strony ciekawe, jakie reklamy wyświetlają się np. Krysiakowi, Chmielarzowi czy Żulczykowi.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1mr7ac
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1mr7ac