Trwa ładowanie...
dvzd7f6
dvzd7f6

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

książka
Oceń jako pierwszy:
Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
dvzd7f6
0007520B_original_DEB91E8B2544E1A7.jpg
Inne
0007520B_original_DEB91E8B2544E1A7.jpg

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Numer ISBN

978-83-01-18005-8

Wymiary

165x235

Gatunek

Media

Oprawa

6

Liczba stron

200

Podziel się opinią

Share
dvzd7f6
dvzd7f6

dvzd7f6
dvzd7f6
dvzd7f6