Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
Autorzy | |
Wydawnictwo |
"Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
Numer ISBN | 83-7249-085-6 |
Wymiary | 190x225 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 256 |
Podziel się opinią
Komentarze