Trwa ładowanie...
d6vsl06
13-10-2010 00:00

Marketing 3.0

książka
Oceń jako pierwszy:
d6vsl06
Marketing 3.0
Tytuł oryginalny

Marketing 3.0

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0
Numer ISBN

978-83-62195-92-3

Wymiary

165x240

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

6

Liczba stron

200

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6vsl06
d6vsl06
d6vsl06