Trwa ładowanie...
d1oboht
11-04-2022 14:00

Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście

książka
5.0
(3 głosy)
Oceń:
d1oboht
Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Autorka postawiła przed sobą konkretny cel. W jej założeniu metodologicznym publikacja jest próbą literaturoznawczej interpretacji wybranych wierszy Jerzego Ficowskiego na potrzeby edukacji polonistycznej związanej z Holokaustem. Dodajmy od razu, że koncepcja opracowania została przemyślana i konsekwentnie urzeczywistniona w poszczególnych rozdziałach [...]. Zasadnicza materia treściowa książki zawiera wzorcowe analizy odczytywania „z popiołów” wierszy pod kątem ich przydatności w programie szkolnym, realizowanym przez nauczyciela polonistę. Służą do tego erudycyjnie zredagowane konspekty lekcyjne, świadczące nie tylko o wiedzy, ale przede wszystkim kompetencjach dydaktycznych Autorki, będących rezultatem praktyki nauczycielskiej.

Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście
Numer ISBN

978-83-66990-25-8

Wymiary

160x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

96

Język

polski

Recenzja

Autorka postawiła przed sobą konkretny cel. W jej założeniu metodologicznym publikacja jest próbą literaturoznawczej interpretacji wybranych wierszy Jerzego Ficowskiego na potrzeby edukacji polonistycznej związanej z Holokaustem. Dodajmy od razu, że koncepcja opracowania została przemyślana i konsekwentnie urzeczywistniona w poszczególnych rozdziałach [...]. Zasadnicza materia treściowa książki zawiera wzorcowe analizy odczytywania „z popiołów” wierszy pod kątem ich przydatności w programie szkolnym, realizowanym przez nauczyciela polonistę. Służą do tego erudycyjnie zredagowane konspekty lekcyjne, świadczące nie tylko o wiedzy, ale przede wszystkim kompetencjach dydaktycznych Autorki, będących rezultatem praktyki nauczycielskiej.
Z recenzji wydawniczej dr hab. Danuty Muchy, prof. UJK

d1oboht

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1oboht
d1oboht
d1oboht
d1oboht