Trwa ładowanie...
dhlm5mz

Jacek Kall

Dr nauk ekonomicznych w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Staże naukowe: City University Business School (Londyn) oraz St. Joseph's University (Filadelfia). Ceniony specjalista z dziedziny reklamy i zarządzania marką. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Autor książek: Reklama (PWE) oraz Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej (Business Press), a także ponad 60 artykułów na temat reklamy, promocji oraz marki, publikowanych m.in. w pismach "Businessman Magazine", "AIDA Media", "Marketing w praktyce", "Marketing Serwis", "Reklama Plus". Dwukrotnie członek jury na Festiwalu Reklamy w Krakowie. Członek rady nadzorczej GABRIEL SA; współwłaściciel Agencji Badań Marketingowych PRESTO w Poznaniu.

dhlm5mz

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhlm5mz
dhlm5mz
dhlm5mz
dhlm5mz

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj