Jacek Kall
Dr nauk ekonomicznych w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Staże naukowe: City University Business School (Londyn) oraz St. Joseph's University (Filadelfia). Ceniony specjalista z dziedziny reklamy i zarządzania marką. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Autor książek: Reklama (PWE) oraz Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej (Business Press), a także ponad 60 artykułów na temat reklamy, promocji oraz marki, publikowanych m.in. w pismach "Businessman Magazine", "AIDA Media", "Marketing w praktyce", "Marketing Serwis", "Reklama Plus". Dwukrotnie członek jury na Festiwalu Reklamy w Krakowie. Członek rady nadzorczej GABRIEL SA; współwłaściciel Agencji Badań Marketingowych PRESTO w Poznaniu.
Bibliografia |
Podziel się opinią
Komentarze