Trwa ładowanie...
d3k40s3
02-02-2011 00:00

Reklama

książka
Oceń jako pierwszy:
d3k40s3
Reklama
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

Reklama
Numer ISBN

83-208-1403-0

Wymiary

145x205

Gatunek

Media,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

198

d3k40s3

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3k40s3
d3k40s3
d3k40s3