Silna marka
Rok wydania | 2001-01-11 |
Autorzy |
Kreowanie silnej marki to taki "marketing inaczej". Przedmiotem rozważań nie są bezimienne, abstrakcyjne produkty, gdyż to nie one są oferowane na rynku przez producenta. Marketing McDonald's to nie to samo, co marketing hamburgera, a strategia reklamowa Nike to nie zwyczajna reklama obuwia sportowego. Marka to dużo więcej niż tylko produkt, któremu towarzyszy.
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.
Numer ISBN | 83-208-1288-7 |
Wymiary | 160x237 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 368 |
Podziel się opinią
Komentarze