Trwa ładowanie...
d1nlxp3
15-04-2010 00:00

Silna marka

książka
Oceń jako pierwszy:
d1nlxp3
Silna marka
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Kreowanie silnej marki to taki "marketing inaczej". Przedmiotem rozważań nie są bezimienne, abstrakcyjne produkty, gdyż to nie one są oferowane na rynku przez producenta. Marketing McDonald's to nie to samo, co marketing hamburgera, a strategia reklamowa Nike to nie zwyczajna reklama obuwia sportowego. Marka to dużo więcej niż tylko produkt, któremu towarzyszy.
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.

Silna marka
Numer ISBN

83-208-1288-7

Wymiary

160x237

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

368

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1nlxp3
d1nlxp3
d1nlxp3