Trwa ładowanie...
dhvr1cu
24-05-2012 00:00

Strategia reklamowa

książka
Oceń jako pierwszy:
dhvr1cu
Strategia reklamowa
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy.

Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.

Książka Strategia reklamowa:
• wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową;
• przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy;
• omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media;
• prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
• przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.

Strategia reklamowa
Numer ISBN

978-83-208-1977-9

Wymiary

145x205

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

156

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhvr1cu
dhvr1cu
dhvr1cu