Innowacyjność - przepis na sukces. Model od A do F
Tytuł oryginalny | Winning at Innovation. The A-to-F Model |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Innowacja jest priorytetem dla wielu organizacji, które chcą rozwijać się w czasach po kryzysie ekonomicznym. Przedsiębiorstwa potrzebują systematycznej rozbudowy, aby innowacje mogły przejawiać się na różnych poziomach organizacji pracy. Philips Kotler i Fernando Trías de Bes, dwaj światowi eksperci w dziedzinie marketingu i polityce innowacyjności, razem przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń.
Model „od A do F” bierze pod uwagę konieczność zaangażowania całościowego – zarówno w sferze technologii, jak i marketingu oraz, z drugiej strony, potrzebę racjonalizacji poprzez planowanie strategiczne oraz ocenę rezultatów.
Niemal wszystkie prezentowane zagadnienia wieńczy „kultura kreatywna” – umiejętnie prowadzona polityka firmy, która umożliwia przekuwanie pomysłów na konkretne rozwiązania. Jest to jednocześnie spoiwo i klucz niezbędny dla prawidłowego zrozumienia i podejścia do wdrażanych innowacji na każdym poziomie i komórce struktury firmy.
Numer ISBN | 978-83-7510-813-2 |
Wymiary | 150x225 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 304 |
Podziel się opinią
Komentarze