Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki, Materiały, Technologie
Tytuł oryginalny | Trends in packaging of food, beverages and other fast-moving consumer goods – FMCG |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2016 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
„To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opakowań żywności i innych łatwo zbywalnych produktów, oraz jak wielki i rozwojowy jest to rynek w poszczególnych regionach”. z recenzji dr. inż. Krzysztofa Leszczyńskiego Produkcja opakowań to aktualnie bardzo istotna gałąź przemysłu o zasięgu globalnym. Na jej dynamiczny wpływają w dużej mierze nowe rozwiązania technologiczne w zakresie opakowań żywności, napojów i innych produktów konsumpcyjnych. W publikacji zostały omówione główne tendencje oraz innowacje obserwowane na międzynarodowym rynku opakowań produktów konsumpcyjnych przeznaczonych do szybkiego obrotu. Czytelnicy dowiedzą się jak w praktyce sprawdzają się systemy uwalniania pary wodnej, torebki stojące, opakowania z atmosferą modyfikowaną, farby termochromatyczne, czy też folie holograficzne. Jest szczególnie polecana pracownikom odpowiedzialnym za produkcję i rozwój w takich dziedzinach jak przetwórstwo tworzyw sztucznych, papieru, metali, materiałów opartych o odnawialne źródła. Publikacja ta, to także doskonałe źródło wiedzy dla studentów i pracowników naukowych kierunków technicznych i ekonomicznych, którzy specjalizują się w szeroko pojętym opakowalnictwie żywności.
Numer ISBN | 978-83-01-18354-7 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 404 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze