Trwa ładowanie...
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a

Edukacja kulturalna. Konteksty, podejścia, trudności, potencjały

książka
d18kq9a
Oceń jako pierwszy:
d18kq9a
Edukacja kulturalna. Konteksty, podejścia, trudności, potencjały
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
d18kq9a
Edukacja kulturalna. Konteksty, podejścia, trudności, potencjały
Materiały prasowe

Książka dotyczy edukacji kulturalnej pojmowanej jako edukacja w kulturze przez kulturę i do kultury. Aktualnie podkreśla się istotną rolę tego rodzaju oddziaływań edukacyjnych ze względu na to, iż służą one nie tylko indywidualnemu rozwojowi człowieka oraz przygotowywaniu go do uczestniczenia w kulturze, lecz także mogą sięgać poza wymiar jednostkowy, odpowiadając na określone potrzeby ponadindywidualne i przyczyniając się do zmiany świata społecznego oraz jego demokratyzacji. Książka opiera się na wynikach badań zrealizowanych w ramach pierwszej edycji programu Narodowego Centrum Kultury Bardzo Młoda Kultura (2016-2018) na terenie województwa lubuskiego. Jej celem jest ukazanie edukacji kulturalnej z perspektywy osób w nią zaangażowanych – edukatorów działających w ramach różnych sektorów: publicznego, prywatnego i non profit; ulokowanych w obszarze oświaty, kultury i na ich styku; pokazanie kim są edukatorzy kulturalni, jak pojmują i realizują edukację kulturalną, jakie są uwarunkowania ich działań, co je ogranicza, a co jest ich potencjałem.

d18kq9a
Edukacja kulturalna. Konteksty, podejścia, trudności, potencjały
Numer ISBN

978-83-8095-796-1

Wymiary

160x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

156

Język

polski

d18kq9a

Podziel się opinią

Share
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a
d18kq9a