Dobro popłaca!. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną
Tytuł oryginalny | Good Works!: Marketing and Corporate Initiatives that Build a Better World...and the Bottom Line |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.
Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:
przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną,
wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami,
organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie,
zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat,
radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią.
Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!
Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.
David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.
Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Numer ISBN | 978-83-7746-745-9 |
Wymiary | 150x225 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 328 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze