DIGITAL BUSINESS I E-COMMERCE MANAGEMENT. Strategia, Realizacja, Praktyka
Tytuł oryginalny | Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2016 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: - ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, - wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, - rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, - case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces. Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady
Numer ISBN | 978-83-01-18361-5 |
Wymiary | 205x285 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 800 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze