Trwa ładowanie...
d1h70d7

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

książka
Oceń jako pierwszy:
d1h70d7
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Numer ISBN

978-83-01-19669-1

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

178

Język

polski

d1h70d7

Podziel się opinią

Share
d1h70d7
d1h70d7
d1h70d7
d1h70d7
d1h70d7