Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Tytuł oryginalny | Chaotics The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2013 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Żyjemy w erze turbulencji – to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?
Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.
„Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować – chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament”.
– fragment książki
Numer ISBN | 978-83-7746-463-2 |
Wymiary | 158x233 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 208 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze