Trwa ładowanie...
d34ms39
04-02-2020 16:02

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

książka
Oceń jako pierwszy:
d34ms39
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Tytuł oryginalny

Chaotics

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Numer ISBN

978-83-61732-41-9

Wymiary

158x233

Oprawa

twarda z obwolutą

Liczba stron

216

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34ms39
d34ms39
d34ms39
d34ms39