Trwa ładowanie...
d2b71x3
02-09-2013 00:00

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

książka
Oceń jako pierwszy:
d2b71x3
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Tytuł oryginalny

Chaotics The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.

Żyjemy w erze turbulencji – to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?

Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.

„Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować – chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament”.

– fragment książki

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Numer ISBN

978-83-617-3241-9

Wymiary

160x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

7

Liczba stron

208

Inne wydania

Warszawa - 2013-03-15

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2b71x3
d2b71x3
d2b71x3