B2B E-commerce. Podręcznik menedżera
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2023 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
Czym jest omnichannel w B2B?
Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.
W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej.
Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
Numer ISBN | 978-83-01-23104-0 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 168 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze