Atlas myślenia dla menedżera
Tytuł oryginalny | Atlas of Management Thinking |
Rok wydania | 1998-01-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka ma - w intencji autora - pobudzić myślenie prawą, intuicyjną półkulą mózgową oraz ułatwić nam porozumiewanie się z ludźmi. W stale zmieniającym się świecie, gdzie mamy do czynienia z silną konkurencją, nie można myśleć schematycznie i podążać utartymi ścieżkami. Musimy przestawić się na myślenie koncepcyjne, ponieważ głównie od niego zależy sukces albo porażka każdego przedsięwzięcia.
Za pomocą prostych rysunków autor wyjaśnia skomplikowane sytuacje z codziennego życia wielkich korporacji i małych spółek.
Numer ISBN | 83-86755-33-4 |
Wymiary | 210x155 |
Gatunek | Poradniki |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 210 |
Podziel się opinią
Komentarze