Wojciech Jabłoński
Wojciech Jabłoński jest autorem piszącym zarówno dla profesjonalistów z zakresu public relations, jak i studentów (podręczniki i pozycje naukowe).
Wojciech Jabłoński - kariera
Wojciech Jabłoński ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Doktoryzował się w 2004 roku. Pracował jako doradca medialny sztabów wyborczych, a aktualnie jest wykładowcą na uczelni i szkoleniowcem. Wojciech Jabłoński interesuje się tematyką marketingu politycznego oraz PR.
Wojciech Jabłoński - książki
W 2006 roku ukazała się książka Wojciecha Jabłońskiego "Kreowanie informacji. Media relations". Kolejno "Marketing polityczny a public relations: różnice, podobieństwa, kontrowersje" (2014) oraz "Komunikowanie śmiercią. Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polityki" nakładem PWN Wydawnictwo Naukowe.
Bibliografia |
Podziel się opinią
Komentarze