Kreowanie informacji. Media relations
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami.
Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy takie jak: nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów.
Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Numer ISBN | 83-01-14819-5 |
Wymiary | 165x240 |
Gatunek | Podręczniki,Eseje |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 180 |
Podziel się opinią
Komentarze