Trwa ładowanie...
d10435d
15 kwietnia 2010, 00:00

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

książka
Oceń jako pierwszy:
d10435d
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Numer ISBN

83-240-0730-X

Wymiary

145x205

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

196

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d10435d
d10435d
d10435d
d10435d

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj