15-04-2010 00:00
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
książka
Oceń jako pierwszy:
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Autorzy |
Źródło: Inne
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Numer ISBN | 83-240-0730-X |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 196 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.