Techniki wpływu społecznego 12
| Autorzy |
Tom zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
| Numer ISBN | 83-7383-151-7 |
| Wymiary | 160x240 |
| Gatunek | Psychologia,Psychologia |
| Oprawa | 6 |
| Liczba stron | 338 |
| Inne wydania | Kraków - 2008-04-11 |
Podziel się opinią
Komentarze