Trwa ładowanie...
d2eoh7u

Psychologiczne mechanizmy reklamy

książka
Oceń jako pierwszy:
d2eoh7u
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.

Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich.

Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka.

Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Numer ISBN

978-83-7489-152-3

Wymiary

170x240

Gatunek

Psychologia,Psychologia

Oprawa

6

Liczba stron

320

Inne wydania

Sopot - 2011-04-15

d2eoh7u

Podziel się opinią

Share
d2eoh7u
d2eoh7u
d2eoh7u
d2eoh7u