Teoria i praktyka propagandy
Autorzy |
Politycy, publicyści, ludzie związani z mediami wolą unikać słowa propaganda. Ze względu na kontrowersje narosłe wokół działań propagandowych słowo to źle się kojarzy nie tylko Polakom. Wszyscy mamy dziś obsesję propagandową. Autorki książki, naukowcy Uniwersytetu Wrocławskiego, przedstawiając najbardziej typowe ujęcia teorii propagandy we współczesnej nauce, funkcjonowanie systemów propagandowych i ich związek z systemami komunikowania oraz opinią publiczną, próbują wskazać na przyczyny tej obsesji. Pokazują ponadto, jak realizacja celów propagandowych wpływa na język polityki. Książka jest skierowana głównie do studentów kierunków humanistycznych. Zainteresuje również dziennikarzy, a także innych specjalistów w zakresie masowego przekazu informacji.
Numer ISBN | 978-83-229-1899-9 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Psychologia,Polityka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 132 |
Podziel się opinią
Komentarze