Trwa ładowanie...
dhscloh
15-04-2010 00:00

Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego

książka
Oceń jako pierwszy:
dhscloh
Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama wizualna etc.

Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Numer ISBN

978-83-229-2590-4

Wymiary

165x240

Gatunek

Polityka

Oprawa

1

Liczba stron

192

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhscloh
dhscloh
dhscloh