Trwa ładowanie...
d491j26
15-04-2010 00:00

Studia z teorii komunikowania masowego

książka
Oceń jako pierwszy:
d491j26
Studia z teorii komunikowania masowego
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części.

W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.

Studia z teorii komunikowania masowego
Numer ISBN

978-83-229-1875-3

Wymiary

165x235

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

168

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d491j26
d491j26
d491j26