Trwa ładowanie...
d2ghv2b
15-04-2010 00:00

Telewizja jako kultura

książka
Oceń jako pierwszy:
d2ghv2b
Telewizja jako kultura
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Autor książki kwestionuje nieprzenikalny do tej pory podział na to, co komercyjne (gorsze, pozbawione znamion sztuki) i to, co niekomercyjne (lepsze, artystyczne). Stwierdza, przyglądając się przede wszystkim polskiej telewizji, że bezpodstawne jest odbieranie telewizji, nastawionej na zysk, zdolności kulturotwórczych.

Telewizja jako kultura
Numer ISBN

83-908351-4-2

Wymiary

147x208

Gatunek

Kulturoznawstwo i antropologia

Oprawa

1

Liczba stron

240

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ghv2b
d2ghv2b
d2ghv2b
d2ghv2b
d2ghv2b

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj