Trwa ładowanie...
dgx8dvf
dgx8dvf

Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów

książka
Oceń jako pierwszy:
Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów
Autorzy
Wydawnictwo
_6566_F.jpg
Inne

Celebrities to gwiazdy współczesnego społeczeństwa konsumpcjonistycznego, osoby znane i/lub sławne. W przekonaniu badaczy jest to kategoria ogniskująca większość dyskusji toczących się wokół problemów tożsamości kulturowej, dyskursy o etniczności, gender, cielesności, przemianie gatunków, społecznych mitach, religijnym aspekcie gwiazdorstwa oraz pośmiertnym życiu. Celebrities to także kwestia związku elit i mas. Celebrities tworzą nową sferę publiczną, wytworzoną przez medialny system ekologiczny, i często zarówno legitymizują system i jak też podkopują jego fundamenty.

Każąc zastanawiać się nad celebrities, autor proponuje czytelnikowi smaczną, lecz poważną rozmowę o dzisiejszym stanie polskiej kultury. Kim są celebrities? Kim są gwiazdeczki i gwiazdy, których fotografie i pikantne szczegóły kontaktów towarzyskich i seksualnych znajdujemy w większości mediów – nie tylko w prasie tabloidowej. Celebrities regulują konsumpcję kulturową, silnie wpływają na nasze rytuały odbioru przekazów, sposoby dokonywania zakupów, słuchania muzyki i oglądania telewizji. Żyją często w swoim zamkniętym świecie, ale żywią się codziennością milionów. Celebrities zmieniły kulturę współczesną, ale także dramatycznie zmieniają się same pod wpływem wydarzeń politycznych i katastrof społecznych.

Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów
Numer ISBN

978-83-60501-46-7

Wymiary

140x200

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

414

Podziel się opinią

Share
dgx8dvf
dgx8dvf
dgx8dvf
dgx8dvf
dgx8dvf