Wskocz na byka - Penigra, 2007
Przeznaczenie preparatu Penigra, czyli zapobieganie impotencji i wzmacnianie męskiego libido, zostało zasugerowane w spotach przez obraz atrakcyjnej kobiety ujeżdżającej byka, z początku słabego i osowiałego, później pełnego energii (podtekst seksualny spotów był na tyle czytelny, że jedna z wersji reklamy mogła być emitowana tylko późnym wieczorem). Aluzyjny charakter miał także towarzyszący spotom apel: „wskocz na byka”, odwołujący się do utrwalonej w kulturze symboliki byka. Byk tradycyjnie uznawany jest za wcielenia siły i potęgi (co oddaje np. związek frazeologiczny „silny, wielki, tęgi jak byk”), a także męskości, potencji seksualnej – w starożytnych kulturach krajów rejonu Morza Śródziemnego byk symbolizował płodność i nieokiełznaną energię.
Produkty farmaceutyczne, leki – Środki wspomagające potencję