Trwa ładowanie...
d2wuy7f
03-02-2020 07:31

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

książka
Oceń jako pierwszy:
d2wuy7f
Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line
Tytuł oryginalny

Webs of Influence. The psychology of online persuasion

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.

Jamie Bartlett

Autor książki The Dark Net

„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”

Dr Thomas Chamorro-Premuzic

Professor of Business Psychology UCL i Columbia University

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?

Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line
Numer ISBN

978-83-01-19801-5

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

256

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2wuy7f
d2wuy7f
d2wuy7f
d2wuy7f